UndergroundHipHop.com 12 Days of Christmas
Back To Starting Page Not signed in sign in
Current Forum Users (16) | My Profile | Register | Forum FAQ | Forum Search | UGHH Chat

UndergroundHipHop.com Forums > Hip Hop Discussion Board >
Brand New Observe Track- "dinosaurs!"
Post New Topic  Post A Reply

 next newest topic | next oldest topic
Share: Add to FacebookAdd to TwitterEmail This
Found: 15 replies
Page: 1
AuthorTopic:  Brand New Observe Track- "dinosaurs!"
no mask

Total Posts: 8063
Member Since: 2014
posted Wednesday, November 22, 2017 4:46:20 PM    Click Here to See the Profile for no mask

Partial IP: 224.194.89

eseph84

Total Posts: 6056
Member Since: 2004
Location: best ughh rapper
posted Wednesday, November 22, 2017 4:47:13 PM    Click Here to See the Profile for eseph84   Click Here to Email eseph84
dahah he's the dinosaur dump gawd lol

Partial IP: 224.194.89

no mask

Total Posts: 8063
Member Since: 2014
posted Wednesday, November 22, 2017 4:48:12 PM    Click Here to See the Profile for no mask
^dino dumps!

Partial IP: 224.194.89

Loewi

Total Posts: 4506
Member Since: 2013
posted Wednesday, November 22, 2017 4:55:45 PM    Click Here to See the Profile for Loewi
I'm confused. Somebody rip that from a freestyle and mix it into that song?

Partial IP: 224.194.89

no mask

Total Posts: 8063
Member Since: 2014
posted Wednesday, November 22, 2017 4:55:50 PM    Click Here to See the Profile for no mask
this is a parody/satire track- not a real observe track. all in good fun. i will remove it if observe asks me to.

Partial IP: 224.194.89

88

Total Posts: 16725
Member Since: 2008
Location: every wigger is a star
posted Wednesday, November 22, 2017 5:03:07 PM    Click Here to See the Profile for 88
GP

Partial IP: 224.194.89

no mask

Total Posts: 8063
Member Since: 2014
posted Wednesday, November 22, 2017 5:09:01 PM    Click Here to See the Profile for no mask
best part of observes es1 diss:

Partial IP: 224.194.89

dR.prOf

Total Posts: 5846
Member Since: 2005
Location: Wannabe stunter
posted Wednesday, November 22, 2017 5:13:56 PM    Click Here to See the Profile for dR.prOf   Click Here to Email dR.prOf
😂;😂;

Partial IP: 224.194.89

CAChri$t(IE)

Total Posts: 6848
Member Since: 4/26/2015
Location: is the pope a muslim?
posted Wednesday, November 22, 2017 6:26:12 PM    Click Here to See the Profile for CAChri$t(IE)
Not bad but stupid picture. Thatís not even Karim.

Partial IP: 224.194.89

tippi dink

Total Posts: 5180
Member Since: 5/5/2015
Location: bluffington
posted Wednesday, November 22, 2017 6:32:28 PM    Click Here to See the Profile for tippi dink
the look on his face after he says "moist" lol

it's like he realized it didn't make any sense and immediately regretted it

Partial IP: 224.194.89

are u ready

Total Posts: 360
Member Since: 2017
Location: oliver mccall
posted Wednesday, November 22, 2017 9:32:36 PM    Click Here to See the Profile for are u ready
whhy make a thread like this?

Partial IP: 224.194.89

Clockworx (Admin)

Total Posts: 37971
Member Since: 2012
Location: The burbs of NJ
posted Wednesday, November 22, 2017 9:35:50 PM    Click Here to See the Profile for Clockworx
Song in OP is better than the freestyle.

The look when he says "moist" seemed like he was checking around the Starbucks to make sure no one heard how stupid the line was.

Partial IP: 73.10.82.7

Post Coital Cigarette

Total Posts: 480
Member Since: 6/2014/2015
Location: Like minds think alike
posted Thursday, November 23, 2017 12:09:46 AM    Click Here to See the Profile for Post Coital Cigarette
lol

Partial IP: 224.194.89

drughh Da kiLLa

Total Posts: 19
Member Since: 2017
Location: ughh
posted Thursday, November 23, 2017 1:04:41 AM    Click Here to See the Profile for drughh Da kiLLa
I mi$$ that SLUG feel, word



wu homy

Partial IP: .253.5.164

eseph84

Total Posts: 6056
Member Since: 2004
Location: best ughh rapper
posted Friday, November 24, 2017 9:23:22 AM    Click Here to See the Profile for eseph84   Click Here to Email eseph84
lol epic fail observe dahahaha

moist like rice without the soy sauce, that line dry as fuck b, and then the face of doubt and dont get ya boys involved cuz we would centipede stomp dat ass.

look at you trying to rhyme at the start and end of every line lol than you busted out the lyrical miracle shit lol

a lotta gall to post this, all i gotta say (and i've posted some questionable shit in my day, but did you just post this wthout noticing how bad it was? if not, quit rapping forreal

lol even tho im the only person working today, this shit made my day be, thanks nm for the loops

Partial IP: 224.194.89

dR.prOf

Total Posts: 5846
Member Since: 2005
Location: Wannabe stunter
posted Friday, November 24, 2017 10:09:11 AM    Click Here to See the Profile for dR.prOf   Click Here to Email dR.prOf
Tje lyrical myricalshit got me, too. A hallmark standard of shitty rappers everywhere

Dont worry es1 i too work today

Partial IP: 224.194.89

All times are ET. The time now is 2:07 AM.Post viewed 388 timesPage: 1
 next newest topic | next oldest topic
Post New Topic  Post A Reply 
Hop to: