Back To Starting Page Not signed in sign in
Current Forum Users (53) | My Profile | Register | Forum FAQ | Forum Search | UGHH Chat

UndergroundHipHop.com Forums > Hip Hop Discussion Board >
Attn Tippi
Post New Topic  Post A Reply

 next newest topic | next oldest topic
Share: Add to FacebookAdd to TwitterEmail This
Found: 8 replies
Page: 1
AuthorTopic:  Attn Tippi
volked

Total Posts: 231
Member Since: 2016
posted Sunday, August 27, 2017 12:30:02 AM    Click Here to See the Profile for volked
Ay bro, you've been killing it on the boards this year dropping all the finest Bandcamp links.

Can you drop the best Bandcamp releases for the past 2-3 months???

I'm trying to catch up on some good shit..

Thanks!

Partial IP: 62.144.146

volked

Total Posts: 231
Member Since: 2016
posted Sunday, August 27, 2017 12:30:43 AM    Click Here to See the Profile for volked
I guess this also goes out to everybody else. Link some bandcamp albums but keep it dope!

Partial IP: 62.144.146

Phatbeets

Total Posts: 12626
Member Since: 2009
Location: I like what you bring to this site tho. You're like a fluffer on a porn set.
posted Sunday, August 27, 2017 4:15:47 AM    Click Here to See the Profile for Phatbeets
Check out "Open Mike Eagle" man, it will fucking blow your socks off

Partial IP: 62.144.146

Phatbeets

Total Posts: 12626
Member Since: 2009
Location: I like what you bring to this site tho. You're like a fluffer on a porn set.
posted Sunday, August 27, 2017 4:59:26 AM    Click Here to See the Profile for Phatbeets
volked Viewing Thread Open Mike Eagle - Brick Body Kids Still Daydream (drops 9/25/2017) (Hip Hop Discussion Board) 8/27/2017 4:46 AM

Partial IP: 62.144.146

volked

Total Posts: 231
Member Since: 2016
posted Sunday, August 27, 2017 10:57:02 AM    Click Here to See the Profile for volked
^^ yeah... pinnacle of humour. Almost as funny as how bad that album was haha

Partial IP: 62.144.146

tippi dink

Total Posts: 7366
Member Since: 5/5/2015
Location: bluffington
posted Sunday, August 27, 2017 12:07:10 PM    Click Here to See the Profile for tippi dink   Click Here to Email tippi dink
is volked an ollie alias?

that open mike eagle album isn't even out yet so i don't know what y'all are going on about. first two singles from it were great though.

some of my favorite projects from june - now



























instrumentals:






















also:

skyzoo - peddler themes
cunninlynguists - the azura ep
brockhampton - saturation II
tyler the creator - flower boy
sean price - imperius rex
declaime - young spirit
wiki - no mountains in manhattan
alchemist & budgie - the good book vol. 2
denzel curry - 13 EP
soul square & racecar - hidden truth
mr. muthafuckin eXquire - brainiac

Partial IP: 62.144.146

volked

Total Posts: 231
Member Since: 2016
posted Tuesday, August 29, 2017 12:51:42 AM    Click Here to See the Profile for volked
I have managed to listen to a fair bunch of these but will give the rest a spin. CHEERSS

Partial IP: 62.144.146

dr.proF

Total Posts: 7217
Member Since: 2005
Location: #brokeboy squad
posted Tuesday, August 29, 2017 3:41:05 AM    Click Here to See the Profile for dr.proF   Click Here to Email dr.proF
Absolute legend

Partial IP: 62.144.146

eseph84

Total Posts: 7399
Member Since: 2004
Location: calling a 40 year old city guy who knows his rap better than you do a woodsman kid etc. lame shit
posted Tuesday, August 29, 2017 8:19:29 AM    Click Here to See the Profile for eseph84   Click Here to Email eseph84
all im saying is i hope the wiki drops on cd or vinyl cuz i need that shit. that mayor song is the shit.

tippi stay killin em like jean grae!

Partial IP: 62.144.146

All times are ET. The time now is 10:53 AM.Post viewed 1078 timesPage: 1
 next newest topic | next oldest topic
Post New Topic  Post A Reply 
Hop to: