UndergroundHipHop.com 12 Days of Christmas
Back To Starting Page Not signed in sign in
Current Forum Users (49) | My Profile | Register | Forum FAQ | Forum Search | UGHH Chat

UndergroundHipHop.com Forums > General Discussion Board >
Just Early Voted
Post New Topic  Post A Reply

 next newest topic | next oldest topic
Share: Add to FacebookAdd to TwitterEmail This
Found: 10 replies
Page: 1
AuthorTopic:  Just Early Voted
Leo Duh

Total Posts: 572
Member Since: 2018
Location: 90's time warp
posted Thursday, October 25, 2018 10:40:05 AM    Click Here to See the Profile for Leo Duh
Str8 republican down the line

Gotta get them dems out

Partial IP: 224.194.89

Sage Franklin

Total Posts: 19
Member Since: 2005
posted Thursday, October 25, 2018 11:06:03 AM    Click Here to See the Profile for Sage Franklin
uneducated american

your votes mean nothing
your representatives are bought and paid for

Partial IP: 224.194.89

Leo Duh

Total Posts: 572
Member Since: 2018
Location: 90's time warp
posted Thursday, October 25, 2018 11:31:22 AM    Click Here to See the Profile for Leo Duh
That may be true but until i know 100% that it is i will continue to vote

Partial IP: 224.194.89

Litney spears

Total Posts: 3458
Member Since: 2017
Location: Hail Satan but it's hard to hail a cab being black
posted Thursday, October 25, 2018 11:57:20 AM    Click Here to See the Profile for Litney spears
You're an idiot

Partial IP: 224.194.89

Porkelin

Total Posts: 570
Member Since: 2017
posted Thursday, October 25, 2018 1:57:08 PM    Click Here to See the Profile for Porkelin

Partial IP: 224.194.89

Leo Duh

Total Posts: 572
Member Since: 2018
Location: 90's time warp
posted Thursday, October 25, 2018 2:09:15 PM    Click Here to See the Profile for Leo Duh
Nope

Dems gtfo

Partial IP: 224.194.89

Dyme Secta

Total Posts: 393
Member Since: 2017
Location: spacetime
posted Thursday, October 25, 2018 3:31:47 PM    Click Here to See the Profile for Dyme Secta
$0.02 Political ideology is an old front. See it clearly bald eagles need
two wings to survive and thrive. Not surprised in the 21st century citizens
still hold views from the 19th century. Recorded history has never been
kind to humans lacking empathy. Those who fail to cognitively adapt to the
times face emanate defeat. Peace in.



- dymesecta

Partial IP: 224.194.89

Porkelin

Total Posts: 570
Member Since: 2017
posted Thursday, October 25, 2018 3:36:31 PM    Click Here to See the Profile for Porkelin
Voting partisan is a recipe for disaster. Both parties are corrupt. Difference is republicans don't try to hide it. They instead try to convince you corruption is good. The democratic party at least has potential, even if they're incredibly flawed. They just need new leadership.

Partial IP: 224.194.89

Leo Duh

Total Posts: 572
Member Since: 2018
Location: 90's time warp
posted Thursday, October 25, 2018 4:46:48 PM    Click Here to See the Profile for Leo Duh
Nah fukk u

Im repub all the way

Fukk democrats

Bad thing is it doesnt really matter in illinois cuz evrn when repubs win theyre useless

Dems run the state

Ill still vote repub tho its better than voting dem

I want my prop taxes kept high. Keeps out the shitbags. Main thing i need done in my area is the section of townhouses and condos needs to be torn down and only single family homes built. That way u gotta pay more to live here. Another way to weed out the shitbags.

Partial IP: 224.194.89

mic_data

Total Posts: 1456
Member Since: 2017
posted Thursday, October 25, 2018 9:21:10 PM    Click Here to See the Profile for mic_data
The Governors Republican, tho he let that big income tax thing go by, so that sucks. I don't really want a rick Prick-ster tho either, so idk.

Partial IP: 224.194.89

Litney spears

Total Posts: 3458
Member Since: 2017
Location: Hail Satan but it's hard to hail a cab being black
posted Thursday, October 25, 2018 9:27:39 PM    Click Here to See the Profile for Litney spears
Liotta doesn't know shit about politics but yet he thinks he knows 🤔;🤔;🤔; dont they have a term for that ?

Partial IP: 224.194.89

All times are ET. The time now is 1:52 AM.Post viewed 259 timesPage: 1
 next newest topic | next oldest topic
Post New Topic  Post A Reply 
Hop to: