UndergroundHipHop.com 12 Days of Christmas
Back To Starting Page Not signed in sign in
Current Forum Users (15) | My Profile | Register | Forum FAQ | Forum Search | UGHH Chat

UndergroundHipHop.com Forums > General Discussion Board >
Free R. Kelly Post
Post New Topic  Post A Reply

 next newest topic | next oldest topic
Share: Add to FacebookAdd to TwitterEmail This
Found: 8 replies
Page: 1
AuthorTopic:  Free R. Kelly Post
Wonkkk

Total Posts: 394
Member Since: 2017
Location: Tbh, I'm a sad depressed FUCK
posted Monday, February 25, 2019 7:53:18 PM    Click Here to See the Profile for Wonkkk
Even though he just got released and went to McDonalds lol. I say fuq it, even he did get locjed up for 70 years. He lived the dream fucking more HS bitches than you think. Aha, #PEDOMERICA

ps..notice how the media is yet to call R. Kelly a pedofile?

Partial IP: 224.194.89

nanobacteria

Total Posts: 52
Member Since: 2011
Location: You will find that it is you who are mistaken, about a great many things.
posted Monday, February 25, 2019 9:12:19 PM    Click Here to See the Profile for nanobacteria
mods

plz ban and delete
tia

Partial IP: 224.194.89

Wonkkk

Total Posts: 394
Member Since: 2017
Location: Tbh, I'm a sad depressed FUCK
posted Monday, February 25, 2019 10:46:01 PM    Click Here to See the Profile for Wonkkk
Who iz dis, Nhl^ lol

Partial IP: 224.194.89

Wonkkk

Total Posts: 394
Member Since: 2017
Location: Tbh, I'm a sad depressed FUCK
posted Tuesday, February 26, 2019 3:47:12 PM    Click Here to See the Profile for Wonkkk
 photo FB_IMG_1550262894963_zpsfjngxry6.jpg

Partial IP: 224.194.89

MPC boy

Total Posts: 706
Member Since: 2018
Location: Legend
posted Tuesday, February 26, 2019 3:54:42 PM    Click Here to See the Profile for MPC boy
Whattup Wonk lets bang sum 17 yr olds

Legal in IL

Anywayz, if u got any stolen shit lately ur selling lmk

Most i pay is half off retail tho

But im lookin for a new bike, exercise equip, clothes, electronics, etc whatever

Just let me kno. U need cash and i like saving a buck so lets work

Partial IP: 224.194.89

Barry Wong

Total Posts: 16451
Member Since: 2009
Location: Most skin heads aren't racist , they listen to reggae
posted Wednesday, February 27, 2019 5:14:36 PM    Click Here to See the Profile for Barry Wong
lol at exercise equipment you fat lazy fuck

Partial IP: 224.194.89

Wonkkk

Total Posts: 394
Member Since: 2017
Location: Tbh, I'm a sad depressed FUCK
posted Wednesday, February 27, 2019 6:18:31 PM    Click Here to See the Profile for Wonkkk
 photo FB_IMG_1550106475776_zpsnisqnqjv.jpg

Partial IP: 224.194.89

Litney spears

Total Posts: 5270
Member Since: 2017
Location: Poster of the year 2018 , going for POTY 2019
posted Wednesday, February 27, 2019 8:02:44 PM    Click Here to See the Profile for Litney spears
What do you know about Akane^^^

Partial IP: 224.194.89

Wonkkk

Total Posts: 394
Member Since: 2017
Location: Tbh, I'm a sad depressed FUCK
posted Thursday, February 28, 2019 2:20:33 PM    Click Here to See the Profile for Wonkkk
Dat she looks lyk #JAILBAYT

Partial IP: 224.194.89

All times are ET. The time now is 9:45 PM.Post viewed 311 timesPage: 1
 next newest topic | next oldest topic
Post New Topic  Post A Reply 
Hop to: